یاسین کاوه پور خبر داد :
۱۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آبادان اضافه می شود

کاوه‌پور از افزایش تعداد اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی شهر آبادان خبرداد و گفت: با مشارکت منطقه آزاد اروند، شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان و به منظور خدمات دهی بهتر و‌ مناسب‌تر به شهروندان، تعداد ۱۱ دستگاه اتوبوس شهری خریداری شده که در آینده نزدیک به ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی این شهر اضافه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور در آئین بازدید از پایانه مسافربری درون شهری ولایت و نحوه خدمات دهی رایگان ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌های شهری به شهروندان که با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان انجام شد، اظهار کرد: یکی از اهداف ما به منظور خدمات رسانی و خدمات دهی مناسب و مطلوب به شهروندان و توسعه حمل و نقل عمومی است.

شهردار آبادان افزود: با توجه به لایحه ای که خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان ارائه دادیم و همفکری‌هایی که با اعضای این نهاد خدمتگذار داشتیم در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات صادقانه به شهروندان خوب، نجیب و شریف آبادان تصمیمی اتخاذ شد تا با استفاده از مدیریت منابع و امکانات، خدمات دهی اتوبوس‌های شهری را در طول تمام ایام سال به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار دهیم تا همشهریان عزیزمان بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی کمبود اتوبوس‌های شهری را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد و ابراز داشت: متاسفانه از لحاظ تعداد اتوبوس‌ها و خطوط شهری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان با مشکلاتی مواجه بودیم که برای رفع آن برنامه‌ریزی شده است.

کاوه‌پور، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و مدیریت منابع و امکانات سعی کردیم با توجه به جمعیت شهر آبادان تعداد خطوط را افزایش و به شهروندان خدمات مناسب‌تر و بهتری را ارائه دهیم.

شهردار آبادان از افزایش تعداد اتوبوس‌‌ها و خطوط شهری خبر داد و تصریح کرد: با مشارکت منطقه آزاد اروند، شورای اسلامی شهر و شهرداری ۱۱ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که این تعداد در آینده نزدیک به ناوگان اتوبوسرانی آبادان اضافه خواهند شد و امیدواریم با ارائه این خدمات، رضایتمندی مردم فهیم و شریف آبادان را کسب نماییم.