به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “ارسلان غمگین” در حاشیه دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان و در سال ۱۴۰۰ ،که صبح سه شنبه ۲۸ اردیبهشت در محل سالن اجتماعات اداره کل با حضور “علیرضا ورناصری” نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، “سیدنوراله حسن زاده” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران عضو این شورا برگزار گردید، به نقش مؤثر دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار محوری سال اشاره کرد و گفت: باید در سال “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” با خلاقیت، ایده پردازی و امیدآفرینی برای شکوفایی و پیشرفت استان با اهتمام بیشتری گام برداریم.
وی نام گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها”  از سوی مقام عظمای ولایت را هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و افزود: خوزستان به لحاظ دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های مهم در کشور و منطقه، همچون دسترسی به آبهای آزاد، وجود بنادر بین المللی، راه آهن و فرودگاه و پتروشیمی، و همچنین منابع عظیم خدادادی در بخش های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت نفت و انرژی، ترانزیت و تجارت می تواند در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش آفرینی نماید.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان دعوت کرد همانند گذشته با رویکرد مثبت نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم، کمک و خدمت صادقانه به آنها و رفع موانع و بروکراسی های اداری بر مبنای قانون، از هیچ کوششی دریغ نکنند.
رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید کرد: ما خدمتگزار مردمی هستیم که دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند. مردمی که در سخت ترین شرایط اقتصادی همچنان پای آرمان های خود مانده و خواهند ایستاد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، می بایست نظارت دقیق و موثری روی پایداری مشاغل صورت گیرد و واحدهای مشکل دار به صورت جدی رصد شوند، افزود: اگر می خواهیم شعار سال تحقق یابد، لازمه آن رفع مشکل واحدهای مشکل دار، اشتغال پایدار و راه اندازی واحدهای جدید است.
غمگین یاد آور شد: باید تعامل خوب و سازنده ای میان مدیران این شورا برقرار شود و خروجی جلسات منتج به نتیجه های مثبت شود تا مردم بتوانند خروجی مثبت تصمیم گیری های صحیح را مشاهده و در این راستا، با رغبت بیشتر و انگیزه مضاعف نسبت به ایفای نقش و انجام فعالیتهای خود در عرصه های مختلف بپردازند.