فولاد خوزستان نشان عقاب طلایی اجلاس توسعه صادرات ایران را دریافت کرد

شرکت فولاد خوزستان در اجلاس توسعه صادرات ایران (iran exportex) که صبح روز یکشنبه ٢۶ آبان ماه ۹۸ در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنایع وابسته را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این رویداد که بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران به شمار می رود، در حضور جمع زیادی از مقامات و مدیران شرکت های دولتی و خصوصی از شرکت فولاد خوزستان در سه زمینه کاری تقدیر شد.
بر این اساس، نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنایع وابسته به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تعلق گرفت؛ همچنین استاندارد و جایزه بین المللی (MLL-BEST PRODUCT EXPORT AWARDS 2019) تولید برترین محصول منطبق با شاخص های بازار جهانی صادرات و نشان ملی برترین توان علمی و رقابتی در تولید و کیفیت صنایع فولاد، دو عنوان دیگری بودند که با تلاش کارکنان فولاد خوزستان به کلکسیون افتخارات این شرکت اضافه شد.
در بخش دیگری از این اجلاس، نمایندگان برندهای مختلف صنعت کشور با حضور در کارگاه “آموزش صادرات و توسعه بازارهای هدف” وضعیت بازارهای صادراتی و بهترین راهکارها برای پیشبرد این امر مهم در شرایط سخت کنونی را مورد بررسی قرار دادند.
گفتنی است، سخنرانی برخی از مقامات و مدیران بخش دولتی و خصوصی و مدیران اتاق های بازرگانی کشورهای روسیه، افغانستان، ترکیه، عمان و هند در ایران پایان بخش اجلاس توسعه صادرات بود.