رسول امیری مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: طی بازدید استاندار خوزستان از مناطق مختلف شهرستان لالی، یکی از دغدغه های مردم شریف این شهر در خصوص واگذاری بخشی از اراضی و واحدهای مسکونی بوده که سالها در آن سکونت دارند و مالکیت آن در اختیار شرکت نفت و پس از آن به راه و شهرسازی واگذار شده است و اهالی خواستار پیگیری و رسیدگی به آن هستند.

امیری افزود: واگذاری اراضی موصوف از نظر قانونی دارای شرایطی است و به همین منظور جلسه ای با دعوت از فرماندار شهرستان لالی،مسولین و نمایندگان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی،شورای اسلامی شهر،اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و دستگاههای متولی در اداره کل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری جهت هم اندیشی و ارزیابی راهکارهای پیشنهادی برگزار گردید.

مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان افزود: در این نشست علاوه بر پیشنهادات مطروحه، پیشنهاد خوبی هم از سوی این اداره کل مطرح شد که امیدواریم در صورت موافقت بتواند زمینه رونق و توسعه فضای شهری لالی متناسب با شأن و منزلت مردم عزیز این منطقه را فراهم نماید.

امیری در پایان گفت: نتایج بررسی‌های صورت گرفته و پیشنهادات مطروحه جهت تصمیم گیری لازم به استحضار استاندار خوزستان منعکس می گردد.