رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: عملیات بازسازی سه پمپ آب در شهر بندرامام خمینی (ره) با هدف به‌ روزرسانی و استاندارد سازی تاسیسات آبرسانی انجام شد.

به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جهانگیر نیک نژاد با اشاره به این‌ که این شهر یک ایستگاه پمپاژ آبرسانی دارد، اظهار کرد :در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان، اورهال تاسیسات آبرسانی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد.

وی ، تعمیر و تعویض بلبرینگ ها و بازسازی کامل پمپ های ۴۰-۲۵۰ آبرسانی،
تعمیر الکتروموتورهای ۱۳۲ کیلو وات، رفع لرزش الکتروموتورها، تعمیر و تراشکاری چک والوها، تعویض و خریداری ۹ عدد فن داخل درایور تابلوها و تعویض و بازسازی قطعات برقی معیوب را از جمله اقدامت در راستای اورهال تاسیسات آبرسانی این شهر عنوان کرد.

نیک نژاد بازسازی ۳ عدد تابلو و یک عدد درایور به طور کامل، تعویض سیستم لوله کشی دستگاه کلرزنی بطور کامل ، نصب یکدستگاه کلرزنی جدید ۱۰ کیلووات و افزایش سیستم کلرزنی به ۳ عدد (یکعدد در مدار و دو عدد به حالت یدکی و آماده به کار را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در به‌ روزرسانی و استاندارد سازی تاسیسات آبرسانی این شهر بیان کرد.

رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) افزود: برای اجرای این اقدامات هزینه‌ای معادل یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات جاری اداره صرف شده است.

نیک نژاد تاکید کرد: با اجرا و اتمام این عملیات که از نیمه دوم سال گذشته آغاز و تا پایان اسفند ماه به طول انجامید، تمامی ۳ عدد پمپ‌های آبرسانی پمپاژ موجود در این اداره‌ در وضعیت مطلوب و مطابق با استاندارد در مدار بهره‌ برداری قرار گرفتند.