سرهنگ روح الله گراوندی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی انتشار گسترده ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر سنگ‌پرانی سرنشین یک خودروی پژو ۴۰۵ به سمت عابران پیاده و خودروهای عبوری در سطح شهرستان دزفول، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان دزفول با انجام کارهای اطلاعاتی بلافاصله سرنشینان خودروی مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیاتی غافلگیرانه عامل سنگ‌پرانی را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد، ادامه داد: اقدام این افراد و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی باعث جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان دزفول شده بود که شب گذشته با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ گراوندی گفت: سه نفر از این مخلان نظم عمومی پس از اطلاع از انتشار ویدئو در فضای مجازی متواری شده بودند ولی یک نفر از آنها دستگیر شد.

وی افزود: مالک خودرو، خودروی خود را در خانه یکی از همسایگان مخفی کرده بود که پلیس آگاهی با ترفندهای پلیسی محل اختفا را شناسایی و خودرو را نیز توقیف کرد.

فرمانده انتظامی دزفول به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که در صورت هرگونه اقدام در شهرستان دزفول به شدت با آنها برخورد می‌شود.