نشست صمیمانه و جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و کاستی های پیرامون ورزش محلات با حضور ریاست و اعضای شورای شهر اهواز، قائم مقام شهردار اهواز ، مدیر منطقه۳، نمایندگان ورزش محلات در کوی زویه(آزادی) برگزار شد .
به منظور توسعه ورزش محلات ،عصر امروز طی نشستی صمیمانه با حضور آقایان سنواتی،کعب عمیر، حجت الاسلام موسی پور؛ ریاست واعضای شورای اسلامی شهر اهواز و همچنین سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز و حاتمی کاکش مدیر منطقه به دعوت بزرگان و‌نمایندگان کوی زویه برگزار شد، پیرامون چالش های پیش روی ورزش محلات به بحث و گفتکو و تبادل نظر پرداختند .
سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز در جمع حاضرین این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین نشست و برنامه ای، گفت: ما در شهرداری اهواز این افتخار را داریم که خلاء هایی که در زمینه ورزش محلات و بر عهده متولیان امر از جمله اداره ورزش جوانان است را تا حدودی و در کنار اداره ورزش  و در حد توان شهرداری پوشش دهیم بطوریکه در میان برخی جوانان این تصور بوجود آمده است که متولی اصلی خدمات دهی و برنامه ریزی برای ورزش جوانان در محلات شهرداری هاست و این امر باعث مباهات و افتخار ماست و این امر با حمایت های شورای شهر اهواز که سالیانه بودجه و اعتبارات قابل توجهی را در زمینه موضوعات فرهنگی و ورزشی در نظر می گیرد میسر شده و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: انتظاری که در مقابل حمایت های مجموعه شهرداری در بحث ورزشی در سطح محلات وجود دارد؛ ترغیب جوانان به حضور حداکثری و در زمین های بازی خاکی و یا چمن محلات است چرا که این مهم ارتباط مستقیم و مثبتی در سلامت اجتماعی و روحیه خانواده ها دارد.
حاتمی مدیر منطقه نیز گفت: امروزه نقش ورزش به حدی مورد اهمیت و توجه قرار گرفته است که شهرداری ها طی چند سال اخیر علی رغم تمامی اقدامات خدماتی و عمرانی در سطح شهر وارد مقوله فرهنگ سازی در زمینه ورزش شده است و برای این منظور اقدامات زیرساختی احداث اماکنی را آغاز کرده است .
در این نشست تخصصی نمایندگان ورزش محلات سطح منطقه سه ضمن بیان مشکلات، درخواست های خود برای رونق هرچه بیشتر ورزش همگانی و ترغیب جوانان برای روی آوردن به ورزش های محله ای را بیان کردند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب و در توان شهرداری منطقه ارائه شد.
گفتنی است در همین راستا و به منظور اقداماتی در زمینه رسیدگی و احیای وضعیت چمن های مصنوعی ، خدمات دهی و تسهیل امور ورزشی جوانان در زمین های خاکی ، همکاری و مشارکت در برگزاری مراسم ورزشی ،کمک به هیئت های ورزشی درحد بضاعت مالی و طبق سرفصل های مساعدت های ورزشی حوزه فرهنگی اجتماعی نیز بحث و برنامه ریزی های لازم انجام و از سوی شهرداری قول مساعد در این زمینه داده شد.

در پایان و‌ به منظور حسن ختام این نشست، از سوی حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه۳ شهرداری ، لباس و اقلام ورزشی به ۵۲ تیم ورزشی سطح محلات منطقه۳ اهدا شد.