طی حکمی از سوی  علیرضا افشار، دکتر خسرو اباذری بعنوان دبیر مجمع کل ستادهای انتخابات و تشکل های مردمی آیت الله رییسی در استان خوزستان منصوب شد.  در متن این حکم آمده است: از آنجا که ستادهای مردمی «خودجوش» بسیاری در سراسر کشور بر پا شده‌اند و گروه‌ها، جریان‌ها و اقشار

 طی حکمی از سوی  علیرضا افشار، دکتر خسرو اباذری بعنوان دبیر مجمع کل ستادهای انتخابات و تشکل های مردمی آیت الله رییسی در استان خوزستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: از آنجا که ستادهای مردمی «خودجوش» بسیاری در سراسر کشور بر پا شده‌اند و گروه‌ها، جریان‌ها و اقشار گوناگون مردم از میان جوانان، بانوان و مردان و دانشجویان و نخبگان و دانشگاهیان و صاحبان تجربه و… گردهم آمده‌اند تا دولت مردمی را برای ایران قوی، رقم بزنند، هم‌آهنگی و هم‌افزایی میان ایشان ضرورت دارد و همتی مدبرانه می‌طلبد.

در ادامه با تاکید بر همکاری این ستادها با ساختارهای رسمی برگزار کننده انتخابات، به مأموریت فعال سازی و تجمیع ظرفیت‌های استانی در قالب شوراهای استانی اشاره شده است.

همچنین استفاده فراگیر از نیروهای جوان، مؤمن، بانشاط، توانمند و تلاش برای جذب حداکثری و استقبال از همه سلیقه‌های دل بسته به سربلندی ایران عزیز، در این حکم مورد تاکید قرار گرفته است.