مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات شنبه پنجم تیرماه با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل کشت و صنعت‌ها، مدیرعامل سدادفام و جمعی از مدیران شرکت برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد.

این مسابقات که با استقبال پرشور کارکنان و حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از طرح‌های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی همراه بود، از ۲۸ خردادماه شروع و پس از یک هفته رقابت‌ تیم‌ها در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، شطرنج، والیبال، طناب‌کشی و فوتبال دستی، به ایستگاه آخر رسید.

در رشته طناب‌کشی، جام قهرمانی به کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی رسید و کشت و صنعت‌‌ سلمان فارسی و میرزا کوچک خان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در رشته ورزشی والیبال پس از غلبه بر حریفان، قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم‌های نیشکر سلمان فارسی و میرزا کوچک خان در رتبه‌ های دوم و سوم قرار گرفتند و جام اخلاق نیز به فارابی رسید.

در مجموع تیمی هشت رشته ورزشی این جشنواره ورزشی، کشت و صنعت سلمان فارسی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نیشکر امیرکبیر به مقام دوم و میرزا کوچک خان به مقام سوم دست یافت.

به گفته مسئولین امور ورزش شرکت سداد فام نیشکر، برنامه های ورزشی متعددی ویژه فرزندان دختر و پسر خانواده نیشکر نیز در حال برگزاری است که بزودی مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

مشارکت گسترده پرسنل در جشنواره‌های ورزشی، حاکی از توجه کارکنان به اهمیت ورزش و آگاهی آنان نسبت به نقش آن در سلامت فردی و اجتماعی است که منجر به رشد اجتماعی و تقویت روابط بین فردی و ایجاد همدلی و اتحاد در خانواده بزرگ توسعه نیشکر می شود.