رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۲ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته با جدیت انجام دادند.
ابراهیم قنبری اظهارکرد: ششم تیر ماه سال جاری ساعت ۱۱ و ۵۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان ، حریق منزل مسکونی در منطقه بهارستان منازل مخابرات خیابان هشت اطلاع رسانی شد.
وی علت را اتصال فیوز مینیاتوری عنوان کرد و افزود: آتش نشانان به سرعت با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را در کانون حریق مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی خودرو پژو ساعت ۱۴ و ۴۳ دقیقه در مسیر چهار راه زند توسط آتش نشانان تصریح کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال سیم کشی برق از قسمت موتور خودرو گزارش شده است.
وی اطفای حریق فضای سبز ساعت ۱۶ و هشت دقیقه در جاده ساحلی غربی زیر پل سوم، منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۱۲ دقیقه در کوی ملت فاز ۲ خیابان ۶ توانیر به علت نشت گاز از اجاق گاز منزل مسکونی ، ساختمان متروکه ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه در منطقه بهارستان خیابان سعادت ۱۰ ، منزل مسکونی ساعت ۲۱و ۵۶ دقیقه درمنطقه فرهنگ شهر به علت بی احتیاطی دختر بچه در حین آشپزی ، حریق کنتور برق منزل مسکونی در کوی علوی و ترانس برق در خیابان عظیم بین سی متری و مسلم را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان در مدت مذکور عنوان کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهارکرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی در منطقه سپیدار و محبوسین در دفتر هواپیمایی در منطقه امانیه خیابان بوعلی به علت خرابی قفل درب و عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه نادری خیابان خسروی چهار شهروند را نجات دادند.