به گزارش راه بهارستان، ارسلان غمگین ظهر دیروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، در حاشیه  هفتمین جلسه شورای معاونین و مشاورین اداره کل با اشاره به گستردگی و تنوع وظایف سازمانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ عملکرد موجود و تحقق شاخص ها در اداره کل و ۶۸ بار تقدیر در حوزه های مختلف در طول یک سال و نیم اخیر نشان دهنده کوشش ها و عملکرد عاشقانه و خالصانه همکاران ارزشمندمان است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان هدف از تشکیل این نشست را همفکری و تبادل نظر برای بهبود عملکرد برشمرد و با بیان اینکه, ‌ان شاا… با تلاش و همگرایی همکاران تحقق کامل برنامه ها را در سال جاری شاهد باشیم گفت: با همه ی محدودیت هایی که شیوع ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده است، اما این اداره کل  مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده است.
وی افزود: پیشرفت های زیادی در طول یک سال و نیم اخیر در بخش های مختلف حاصل شده که مسیر پیشرفت را هموار و سرعت آن را شدت بخشیده است که از جمله این اقدامات انجام بیش از ۲۵۸ اقدام  شاخص و دستاورد کم نظیر علاوه بر وظایف سازمانی بوده است.
وی اداره کل تعاون؛کار و رفاه اجتماعی خوزستان را به یک قطاری تشبیه کرد که هر واگن آن یک معاونت است و ادامه داد: این قطار مسیر خود را طی می کند و به مقصد می رسد اما نتیجه این مقصد مهم است که کدام حوزه با عملکرد خود میزان اثر بخشی را  در بین جامعه هدف بالا برده است.
غمگین در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش برای تجهیز و توسعه ساختمان ادارات کل و ادارات شهرستان ها اشاره کرد و با بیان اینکه ؛ به دنبال این هستیم که تمهیدات لازم را برای ایجاد فضایی مناسب و شایسته کارکنان و مردم خوب استان فراهم آوریم افزود:  فعالیت های خیلی خوبی در تمامی سطوح طی یکسال و نیم اخیر در  حال انجام است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید همچنان این تلاش ها ادامه یابد.
غمگین با تاکید بر اینکه ارباب رجوع ولی نعمتان ما هستند, تصریح کرد: خط قرمز ما رعایت حقوق مردم و حرمت و حریم ارباب رجوع است و رسیدگی به کار آن ها باید در کم ترین زمان ممکن صورت گیرد و همواره مورد تکریم و احترام باشند و محیطی فراهم شود تا احساس آرامش خاطر کنند.
وی افزود: تاکید بر رضایت مندی ارباب رجوع در ادارات ما سرلوحه کار همکاران می باشد و البته این مهم قطعا باید همواره ملاک و مناط ما باشد چرا که به هر میزان برخورد مطلوب تری با ارباب رجوع داشته باشیم برکت آن در زندگی شخصی مان نمود پیدا می کند.
وی با بیان اینکه معتقدیم برای حل مشکلات جامعه به افراد خلاق و و بهره مند از تفکر جهادی نیازمندیم تا با وجود همچین روحیه‌ای از مشکلات عبور کنیم, خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات موجود باید از فرهنگ شهید سلیمانی ها و باکری ها الگو گرفت چرا که در شرایط حاضر جنگ اقتصادی که دشمنان قسم خورده نظام؛ علیه ملت بزرگ و شریف ایران سازماندهی کرده اند به همین روحیه ایثار نیازمند است و باید مانند حماسه گذشتگان با عقلانیت، سخت‌کوشی، مدارا و ایثار با مشکلات رفتار کنیم تا توان عبور از آن را داشته باشیم.
منبع روابط عمومی اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی خوزستان