به گزارش راه بهارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع کوچک که  (۱۹ مردادماه) به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و با موضوع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که برای پیگیری و حل مشکلات توسط دولت جدید، به فرصت نیاز است.

وی افزود: تا دولت استقرار پیدا کند و وزرا معرفی شوند به هفت هشت ماه زمان نیاز است اما این موضوع به این معنا نیست که ما بیکار می‌نشینیم و پیگیر کار نخواهیم بود. ما یک کارگروه تخصصی داریم و مسائل را  دنبال می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اشتغال، یک رکن رفیع در جامعه ما است که اگر مشکل آن حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهند شد.

وی افزود: پیش از این نیز مجموعه‌های گوناگونی از جمله آقای رئیسی در قوه قضائیه و نیز مجلس شورای اسلامی، متکفل رفع موانع و پشتیبانی‌ها بودند و خود ما نیز سهمی داشتیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: ما قبلا مسائل یک‌صد واحد صنعتی را پیگیری کردیم که تقریبا ۶۰ درصد از کارهای اساسی آن‌ها انجام شده و ۴۰ درصد از کار باقی مانده است. این موضوع را خدمت آقای رئیسی عرض کرده‌ایم و اگر این واحدها به تولید راه پیدا کنند، تعداد زیادی مشغول به کار خواهند شد.

وی گفت: انتظارات و توقعات از دولت جدید باید به گونه‌ای باشد که دولت ابتدا امور کارها را در دست بگیرد. انگیزه نظام و حاکمیت این است که توجه ویژه‌ای به بخش صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات بشود. آقای رئیسی، خوزستان را استانی ویژه می‌بینند و ما هم به قدر خودمان تلاش خواهیم کرد. حتما از شهرک‌های صنعتی بازدید خواهم کرد و مطالب و مسائل واحدهای صنعتی را به قدری که سهم بنده است به مجموعه‌ای که باید برای حل مشکل برسانم، می‌رسانم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: کوتاه کردن دست دلالان و کاپهش قیمت‌ها به صورت دستوری نمی‌شود و نیاز به ساختار و نظارت دائمی دارد. ما نیز از وضعیت جامعه خبر داریم و می‌فهمیم که در جامعه چه می‌گذرد.

وی افزود: ان‌شاءالله با دولت جدیدی که روی کار آمده است، با مقداری فرصت دادن اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

موسوی‌فرد گفت: مشکلات نباید سبب شود که انسان نسبت به اصل عاشورا و محرم‌الحرام کم بگذارد. تقاضا می‌شود در واحدهای صنعتی نیز نگاهی ویژه به ایام محرم داشته باشید.

منبع روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان