مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر اعلام کرد: این شرکت با داشتن ناوگانی مجهز، توانسته در حمل و نقل جاده‌ای کشور ثابت قدم باشد و حالا هم به یُمن نیروی انسانی ماهر و خدمات نوین، در نظر دارد قدمی فراتر از مرزها بگذارد و دایره خدماتش را به اوراسیا و کشورهای همسایه بکشاند.
محسن کیان‌پور در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در مصلی تهران، ماهیت کار شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر را بین شرکتی، درون استانی و بین استانی عنوان کرد.
او افزود: بخشی از محصولات شرکت توسعه نیشکر مانند شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه ای و تولیدات شرکت آبان بسپار توسط ماشین‌آلات این شرکت به سایر استان ها ارسال می‌شود.
وی با بیان این که ناوگان مجهز و نیروی انسانی متخصص، دو ویژگی شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه است، اضافه کرد، این شرکت که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد، از همان ابتدا «سرعت، دقت و امنیت» را برای مشتریانش به ارمغان آورد و به عنوان بِرندی مطمئن در جاده‌های ایران شناخته شد.
این شرکت هم اکنون به عنوان شرکتی توانمند در زمینه حمل‌ و نقل سراسری مطرح است و با اضافه شدن آن به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ظرفیت مناسبی برای شبکه حمل و نقل در استان خوزستان ایجاد شده است.
شرکت ایمن ترابر که با تاکید بر حمایت از توسعه حمل و نقل در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل حضوری فعال دارد، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.