طی مراسمی با حضور مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب محمد گلستانباغ به عنوان رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری این شركت معرفی شد.

در این جلسه كه روز شنبه (۴ دی ماه ۱۴۰۰) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی ضمن قدردانی از زحمات دكتر شاهین كُرد در مدت تصدی این سمت گفت: تلاش­های خوبی برای انجام فعالیت­های پژوهشی انجام شده اما ضرورت دارد همت مضاعفی داشته باشیم تا صنعت نفت رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد.

وی به برخی از خصوصیات دكتر گلستان­باغ اشاره كرد و گفت: داشتن نگاه نو به سازمان و سوابق متعدد در نوآوری، ارتباط مطلوب با دانشگاه­های مختلف و توجه ویژه به زنجیره ارزش در صنعت نفت از ویژگی­های ایشان است.

مهندس دانشی در پایان تأكید كرد: رصد و پایش مستمری بر فعالیت بخش­های مختلف خواهیم داشت تا خواسته­های سازمان برآورده شود بنابراین برای تحقق این خواسته­ها همكاری و هم اندیشی با كاركنان و مدیران سایر بخش­ها را باید در برنامه قرار داد.

دكتر محمد گلستان­باغ نیز در این جلسه گفت: پژوهش و فناوری نقطه عطف هر سازمانی تلقی می­شود و بدون انجام كارهای پژوهشی هیچ اتفاق نو  و صحیحی رخ نخواهد داد.

رئیس پژوهش و فناوری شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: برنامه مفصلی تهیه شده تا با همكاری همه كاركنان این مجموعه، فعالیت­های پژوهشی را با سرعت بیشتر پیگیری نماییم.

شایان ذكر است در این جلسه دكتر شاهین كُرد گزارشی از عملكرد اداره پژوهشی در مدت تصدی این مسئولیت را ارائه داد و از مشاركت سایر مدیریت ها و ادارات قدردانی نمود.