شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی به نمایندگی از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۰ حضور یافت.
غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و کشت و صنعت حکیم فارابی واقع در (سالنB38) نمایشگاه بین المللی تهران، با ارائه محصولات واحدهای نیشکری و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری کشاورزی نیشکر و مناطق پیرامونی شرکتها در این نمایشگاه حضور یافته است، علاقه مندان، عموم مردم و خانواده ها، صنعتگران، مدیران واحدهای مختلف تولیدی از غرفه نیشکر بازدید نمودند.
در حاشیه نخستین روز برپایی نمایشگاه، مدیرکل محترم اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی دیدار و گفتگو نمودند. همچنین از تفاهم نامه برپایی تورهای گردشگری نیشکر مابین شرکت حکیم فارابی و یکی از شرکتهای فعال در زمینه گردشگری مورد تأیید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و توافق نامه اصولی ایجاد واحد طبیعت گردی و مجتمع های گردشگری در کشت و صنعت حکیم فارابی رونمایی گردید.
معاون محترم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون محترم امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونت محترم گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده محترم مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و سفیر الجزایر از جمله بازدیدکنندگان ویژه از غرفه توسعه نیشکر و شرکت حکیم فارابی بودند.
این نمایشگاه از نهم الی دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر است.