طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، علی مطهر به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد.

در حکم آقای مطهر آمده‌است:

اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه ،نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت،همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات، از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

لذا با توجه به تعهد، سوابق و توانمندی‌های جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب می‌گردید. لازم است با برنامه‌ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی خلاق و متعهد تدوین راهکارهای مناسب جهت بهینه‌سازی فرآیندهای اجرایی ارتقای کیفی خدمات توسعه عمرانی در تحقق اهداف سازمانی به‌ویژه مدیریت هوشمند سرمایه‌های سازمانی (اجتماعی انسانی و فیزیکی) و ارتقای سرزندگی شهر تلاش نمایید.

رعایت قانون نظم و مقررات

بهره‌وری در جذب، نگه‌داشت و ارتقاء سرمایه انسانی

تکریم بازنشستگان محترم

استقرار سامانه مدیریت سرمایه انسانی شهرداری

برگزاری نظام جبران خدمت

ارتقاء دانش کاربردی کارکنان و مدیران

حرکت جدی به سمت عدالت اداری

تقویت زمینه‌های رفاهی کارکنان

ازجمله موارد مورد تاکید در آن اداره‌کل می‌باشد.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌مندی از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکیدات امام راحل عظیم‌الشأن و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی‌وقفه به شهروندان موفق باشید

گفتنی است پیش از این حسین عبادی این سمت را بعهده داشت.