مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آئین امضاء تفاهم نامه با پارک علم و فناوری خوزستان در سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: یک منظومه علمی در حوزه صنعت نفت را  برای آیندگان ترسیم خواهیم کرد که انجام این کار مستلزم همکاری و تعامل مستمر با مراکز علمی است.

 مهندس علیرضا دانشی افزود: این تفاهم نامه یکی از مهمترین تفاهم نامه های امضا شده در نمایشگاه بیست و ششم است چراکه در ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال نقشی تاثیر گذار دارد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان نیز انعقاد این تفاهم نامه را در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: برای دستیابی به  ارزش افزوده گام های خوبی بر خواهیم داشت  و آینده خوبی را برای خوزستان رقم خواهیم زد.

شایان ذکر است آیین امضا این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در محل غرفه شرکت ملی نفت برگزار شد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود