ه مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، گردهمایی بزرگ بسیجیان بخش اسماعیله اهواز یکشنبه (۱۳آذرماه) با حضور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور در این گردهمایی که مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و جمعی از مدیران و معاونین صنعت نیشکر حضور داشتند، بر ضرورت جهاد تبیین و شکست محاصره تبلیغاتی دشمنان تاکید کرد.

وی در ادامه به نقش صنعت نیشکر در تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: در شرایط حساس کشور که دشمنان با تحریم‌های خود قصد فلج کردن اقتصاد ایران را دارند، شرکت توسعه نیشکر با افزایش ظرفیت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور قدم برداشته است.

جهاد تبیین راه مقابله با سنگین‌ترین جنگ نرم علیه کشور

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به نقشه دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن، پس از شکست‌های سهمگین در عرصه‌های مختلف، با ایجاد جنگ روانی از طریق انتشار خبرهای دروغ، تحلیل‌های فریبنده، وارونه جلوه دادن حقایق و خدشه بر اعتقادات، به دنبال ایجاد ناامیدی در بین جوانان و مایوس کردن مردم از آینده کشور است.

سردار شاهوارپور جهاد تبیین را راه مقابله با سنگین‌ترین جنگ نرم علیه کشور دانست و بیان داشت، باید ضمن ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان، امید به آینده ایران اسلامی را تقویت کرد.

ضرورت توسعه صنایع جانبی صنعت نیشکر

در ادامه این مراسم، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بر ضرورت توسعه صنایع جانبی نیشکر تاکید و این صنعت را بسترساز تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تولید و خودکفایی عنوان کرد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از قوی شدن ملت هراس جدی دارند، گفت: باید با آرایش جنگی و مبتکرانه تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن را خنثی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با روحیه بسیجی می‌توان مشکلات جامعه را حل کرد، افزود: اراضی کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در هشت سال دفاع مقدس، منطقه عملیاتی بود اما اکنون با روحیه بسیجی و تلاشی جهادی، زمین‌های پر از مین و خمپاره به کشتزارهای سرسبز و شیرین تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در پایان از تلاش پرسنل و مدیران صنعت نیشکر در تولید محصولات نیشکری و همچنین برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و بخش اسماعیله قدردانی کرد.

فرهنگ بسیجی عاملی برای افزایش تولید

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در حاشیه این مراسم، بسیج را بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی برشمرد که همواره در جهت اعتلای ایران تلاش می‌کنند.

دکتر عبدعلی ناصری، به نهادینه شدن فرهنگ و روحیه بسیجی در بین پرسنل صنعت نیشکر اشاره کرد و آن را عاملی برای افزایش تولید و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی مورد تایید مقام معظم رهبری دانست.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدا، جانبازان و بسیجیان شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و بخش اسماعیلیه تجلیل شد.