در همایش تجلیل از صنایع تولیدی، خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خوزستان و با حضور دکتر فرامرز خداییان مدیرکل مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی کشور، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت خمیرمایه و الکل رازی به‌عنوان واحد تولیدی نمونه سال ۱۴۰۱ برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

در لوح تقدیر این همایش آمده است: «کسب عنوان واحد تولیدی نمونه استان خوزستان در سال ۱۴۰۱، برآیند لطف الهی، تلاش بی‌وقفه و دانش و تخصص مدیریت آگاه و کارکنان پاک‌اندیش آن مجموعه تولیدی است. ضمن تبریک این درخشش ارزنده که نشان از سربلندی و سازندگی صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ دارد؛ از پیشگاه خداوند سبحان توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان در عرصه سازندگی و آبادی استان خوزستان و میهن عزیزمان ایران را مسئلت می‌نماییم‌«.

همچنین در این همایش، رضا بمبویایی رئیس برنامه‌ریزی و تضمین کیفیت شرکت خمیرمایه و الکل رازی به‌عنوان مسئول فنی برتر سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

در پایان این همایش از هشت نفر از مدیران صنایع برتر استان، ۴۸ تولیدکننده برتر صنایع غذایی، ۶ جوان و بانوی کارآفرین و ۴۵ نفر از مسئولان فنی صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خوزستان تجلیل شد. گفتنی است حمایت از تولید و تولیدکنندگان در خوزستان از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است. شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های گروه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی باهدف تولید محصولات بیوتکنولوژی موردنیاز بازارهای داخلی و خارجی و صنایع پایین‌دستی فعالیت می‌کند و با حضور خود موجب تکمیل چرخه نیشکر شده است.