در این اجتماع بزرگ، خانواده بزرگ نیشکر همگام با سایر اقشار، با گام‌‌هایی استوار و مشت‌‌هایی گره کرده، فریاد مرگ بر صهیونیسم سردادند و بانگ مظلومیت فلسطین را فریاد زدند و اقدام وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد.

این تجمع و راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم اهواز برگزار شد و راهپیمایان با در دست دادشتن پلاکاردهای «القدس النا» ، «آمریکا رو به افول است» و سردادن شعارهای لبیک یا خامنه ای بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیست و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در حاشیه این اجتماع بزرگ، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم و اعلام کرد که غیرت و وجدان هیچ انسانی نمی‌تواند در مقابل این جنایات ساکت باشد.
استاندار خوزستان نیز در حاشیه تجمع حمایتی مردم، اظهار کرد: طوفان الاقصی خط بطلانی است و بر پایه‌های رژیم

صهیونیستی و طبق وعده خداوند، ظلم پایدار نخواهد بود و به‌زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود.
علی اکبر حسینی محراب افزود: اقشار مختلف مردم اهواز امروز هم همانند گذشته پشتیبان ملت فلسطین مظلوم هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیروزی نهایی جبهه مقاومت باشیم.

در راهپیمایی مردم اهواز، قشرهای مختلف مردم از جمله پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد حضور یافتند و حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام کنند. رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.