مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه درآمد شرکت در ۶ ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۶ درصد رشد داشته گفت:  در شرکت فولاد اکسین به رغم محدودیت مصرف انرژی، رکورد شکنی واقعی تولید به میزان ۴۰۷ هزار تن محقق شد.

 

علی محمدی افزود: کار جهادی مجموعه کارکنان، رشد تولید، تغییر رویکرد در فروش و توسعه سبد محصولات شرکت، از دلایل اصلی سوددهی شرکت بود.

محمدی با اعلام اینکه درآمد شرکت در این مدت به ۸۳ هزار میلیارد ریال رسیده است گفت: با رشد تولید در ۶ ماهه ابتدایی سالجاری، سود خالص شرکت ۷۶ درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: میزان سوددهی در ۶ ماهه ابتدایی سالجاری به ۲۷ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: همچنین در مدت ذکر شده، فروش مالکیتی شرکت ۸٠ درصد و تولید نیز، ۳۳ درصد رشد کرده است.

وی تاکید کرد: عملکرد فولاد اکسین خوزستان در حوزه رشد تولید و افزایش درآمد حاصل از فروش، قابل قبول بوده و این فرآیند، ادامه روند روبه رشد تولید و درآمد در ۶ ماهه دوم سال ۱۴٠۲ را فراهم کرده است.

فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از هشت شرکت تولید کننده ورق‌های فولادی در جهان در افق چشم‌انداز ۱۴۱۰ توسعه زنجیره فولادی با شعار “از معدن تا نورد” را برنامه‌ریزی کرده است که تحقق این امر علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی با هزینه کمتر، گام بزرگی نیز در زمینه صادرات و ارزآوری کشور محسوب می‌شود.

فولاد اکسین خوزستان؛ تولیدکننده انواع ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا است که با استفاده از فناوری‌های خاص صنعت فولاد کشور تأمین کننده نیاز‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دریایی است.