شنبه مورخ ۱۸ آذر ۱۴۰۲، در سالن جلسات هماهنگی اهواز با حضور غلامرضا شیرالی دستیار ویژه مدیرعامل و مشاور رییس بازرسی شرکت ملی نفت ایران، علی اسدی راد رییس بازرسی و سرپرست حسابرسی، امید نصیری رئیس روابط عمومی و کارکنان اداره حسابرسی این شرکت از تلاش های انجام شده آنان تقدیر بعمل آمد.

شیرالی ضمن تبربک روز حسابدار به نقش مهم این اداره اشاره کرد و گفت؛ حسابداران و حسابرسان سلامت سازمان را تضمین و تایید میکنند.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: پیش از آنکه مورد حسابرسی و بازخواست قرار گیرید خود به حساب نفستان برسید افزود؛ جایگاه شما حسابداران بسیار مهم و حساس است و یکی از مهمترین کارهای حسابداران بررسی گزارشات و مواظبت و گوشزد کردن قصورات به دیگر ادارات و درصورت تکرار انعکاس به مقام بالاتر سازمان است.

در ادامه علی اسدی راد ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران خود، از زحمات آنان قدردانی کرد.

سرپرست اداره حسابرسی شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تشکر از عملکرد پرسنل خود، کار آنان را حساس و ستودنی دانست و گفت؛ ما در حسابرسی بر اساس مقررات و آیین نامه ها و دستور العمل ها کارها را بررسی و سازمان خود را مورد حسابرسی قرار میدهیم و بر این اساس است که ضرورت دارد کارکنان این اداره از سلامت نفس، روح و روان بالایی برخوردار باشند.

در پایان این نشست صمیمی، کارکنان اداره حسابرسی ضمن تبریک این روز، به بیان مطالب و نکته نظرات خود پرداخته و در انتها با اهدای یادبودی از تلاش آنان تجلیل بعمل آمد.