آبادان؛ «یاسین کاوه‌پور» در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه یوم الله ۹ دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» را گرامی داشت‌.

متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله القاصم الجبارین

حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ از ماندگارترین حرکت‌های مردم انقلابی ایران در حمایت از ولایت و رهبری به شمار می‌رود و مردم ایران در این روز چنان عظمتی از خود نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام از انسجام، وحدت و همدلی و استقلال ملت شریف ایران خیره ماندند.

امروز این روز بزرگ تجلی از  عاشورا است، چراکه قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا بسترساز بیداری جهان اسلامی شد و اینک نیز نشان و نمود زنده بودن پیام عاشورا را می توان در حرکت های عظیمی همچون حماسه ۹ دی یافت.

در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ اقشار مختلف مردم پس از سخنان گوهر بار و هوشمندانه معظم له با حضورشان در صحنه ثابت کردند صاحب بصیرت و آگاهی اند و هیچ نیرنگی نمی تواند اعتقاد آنها به ارزش ها را خدشه دار کند.

امروزه فضای سیاسی اخیر در كشورهای اسلامی ادامه و نشأت گرفته از حضور عظیم و بی نظیر تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ است و این تنها اراده‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روز را مشخص و متمایز می نماید.

همانگونه که روز دهم محرم با حق طلبی امام حسین (علیه السلام) و یارانش این روز برجسته شد و امت ایران اسلامی نیز با یک حرکت برخاسته از ایمان راستین، حماسه ۹ دى را پیرو تمامی حرکت های انقلابی در راستای ۲۲ بهمن ۵۷ رقم زدند.

یوم الله ۹ دی عهد دوباره مردم مسلمان ایران اسلامی بویژه شهروندان فهیم، بصیر، شهیدپرور و ولایتمدار آبادان با ولایت است که با این یقین که خدای متعال نگهدار پیام این حماسه و موجب ماندگاری آن است، تحکیم انقلاب در عرصه های بین المللی را رقم زدند.

حماسه عظیم ۹ دی سال ۸۸ با حضور گسترده بسیج مردمی در سراسر كشور، جواب دندان شكنی به تمام یاوه گویی های بیگانگان بود و مردم آگاه، مؤمن و انقلابی و همیشه در صحنه كشورمان با حركت تاریخی و به یاد ماندنی خود فریاد بر آوردند که «ما اهل كوفه نیستیم علی تنها بماند».

این حركت انقلابی مردم ایران نشان داد كه این ملت با ایمان راسخ و اعتقادات محكم تر از گذشته همچنان كه پیروزی هشت سال دفاع مقدس را به نام خود ثبت كردند در میدان جنگ نرم و سایبری نیز با اقدام هوشمندانه نتیجه پیروزی را از آن خود خواهند نمود.

رهبر معظم انقلاب به ویژه در فتنه ۸۸ در برخی سخنرانی ها جمله معروف «أینَ عمار» را با ذکر برخی نکات برای مردم بیان کردند و فرمودند به نظر من، عمار هنوز هم ناشناخته است.

مقام معظم رهبری با شاخص قرار دادن شخصیت عظیم «عمّار یاسر» (از صحابه پیامبر عظیم الشان جهان اسلام)، بر آن بودند تا نقش خواص، به ویژه طلاب و دانشجویان بسیجی را که به گفته ایشان افسران جنگ نرم هستند؛ در فتنه ها و جریانات سیاسی، در جاهایی که تشخیص برای همه و عموم مردم ممکن نیست، بیان کنند و امروز نیز اهمیت حضور آن ها در صحنه برای شبهه زدایی و غبارروبی باید برای همه مشخص شود.

اینجانب این روز حماسی و به یاد ماندنی را گرامی داشته و به محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (روحی له الفدا)، ملت شریف ایران اسلامی به ویزه مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان قهرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از شهروندان ولایتمدار این شهر دعوت می كنیم تا با حضور همیشگی و گسترده خود در بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه، بار دیگر دشمنان قسم خورده را از رسیدن به هدفشان مأیوس نمایند.

در پایان توفیقات روز افزون ملت شریف و همیشه در صحنه ایران را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از خداوند سبحان خواستارم.

یاسین کاوه‌پور – شهردار آبادان