شهردار آبادان:

مدیران مناطق و سازمان‌ها با برنامه‌ریزی مدون به صورت شبانه روزی باید به شهروندان خدمات رسانی کنند

مناطق و سازمان‌ها به ویژه پایانه‌های مسافربری برای استقبال از میهمانان نوروزی آمادگی کامل داشته باشند / لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی با دقت، کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود / نحوه خدمات رسانی اتوبوس‌رانی به مردم باید رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشد/ برنامه کاشت نهال و گل‌های فصلی به صورت مدون اجرا شود / تمامی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر ظرف مدت یکهفته باید بازگشایی شوند/ احترام و تکریم ارباب رجوع و شهروندان اولویت اول شهرداری آبادان است

کاوه‌پور، در سومین نشست ستاد نوروزی شهرداری آبادان، بر ضرورت استمرار فعالیت‌های خدمات شهری، فضای سبز و عمران شهری، تاکید کرد و گفت: مدیران مناطق سه‌گانه با همکاری سازمان‌های مربوطه باید تمامی موضوعات را به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دهند و برای آنها برنامه ریزی کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ «یاسین کاوه‌پور» در سومین نشست ستاد نوروزی شهرداری آبادان، با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت‌های خدمات شهری، فضای سبز و عمران شهری، اظهار کرد: مدیران مناطق سه‌گانه با همکاری سازمان‌های مربوطه باید موضوعاتی همچون نظافت و پاکسازی شهری، هرس درختان، کاشت گل و گیاه در فضای سبز، نخاله برداری معابر اصلی به ویژه بلوار ساحلی رودخانه‌های بهمنشیر و اروند، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و آب‌نماها، نصب نورپردازی‌ها و روشنایی پارک‌ها و المان‌ها، لکه گیری آسفالت، رنگ آمیزی جداول و … را به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گیرند و برای آنها برنامه ریزی کنند.

شهردار آبادان، افزود: پایانه‌های مسافربری درون و برون استانی باید از هم اکنون به منظور استقبال باشکوه از میهمان نورزوی آمادگی کامل داشته باشند و به صورت مداوم نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

وی در بخشی از سخنان خود خواستار اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر شهری به صورت فوری و با کیفیت شد و تصریح کرد: علیرغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته طی یکسال اخیر برخی از شهروندان همچنان از وضعیت آسفالت در نقاط مختلف شهر نارضایتی دارند، لذا بر لین اساس سازمان عمران می بایست ضمن افزایش اکیپ‌های عملیاتی آسفالت باید هر چه سریعتر این گروه‌ها را با برنامه ریزی مدون فعال کند.

کاوه‌پور بیان کرد: تعویض، ترمیم و رنگ آمیزی گاردریل‌های پل‌ها و همچنین ترمیم و رنگ آمیزی جداول میادین و آیلندهای سطح شهر با هرچه سریعتر تا پیش از آغاز سال جدید انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارائه خدمات مناسب و مطلوب اتوبوس‌های درون‌ شهری به شهروندان تاکید کرد و ابراز داشت: نحوه خدمات رسانی سازمان اتوبوس رانی شهرداری باید به گونه ای باشد که مردم رضایت داشته باشند.

شهردار آبادان همچنین با اشاره به فضای سبز سطح شهر، گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آبادان با همکاری مناطق سه‌گانه می بایست برنامه کاشت نهال را به صورت ویژه در تمامی نقاط مختلف شهر افزایش دهد، ضمن اینکه این سازمان باید در حوزه فعالیت های خود بر کار فضای سبز مناطق از جمله کاشت نهال، هرس و فرم دهی درختان، آبیاری فضای سبز، اجرای نورپردازی‌ها و ترمیم آنها و … نظارت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری در صورت مشاهده و گزارش هر نوع مشکل در هر نقطه از شهر باید نسبت به رفع فوری آن اقدام کند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دغدغه های مردم وجود سگ‌های بلاصاحب و ولگرد در سطح شهر است که می بایست با برنامه ریزی دقیق و مدون جمع آوری آنها به صورت محله به محله سرعت بیشتری داشته باشد.

کاوه‌پور از وجود ۳۴ باب سرویس بهداشتی در سطح شهر آبادان خبر داد و یاد آور شد: متاسفانه برخی از این سرویس‌ها به دلیل عدم نگهداری مناسب از بین رفته اند و غیر قابل استفاده هستند و برخی هم نیاز به بهسازی دارند، ضمن اینکه مناطق سه‌گانه ظرف مدت یک هفته فرصت دارند تا نسبت به فعال کردن و بازگشایی تمامی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه متولی هر منطقه مدیر آن منطقه است، بیان کرد: مدیران مناطق باید در خصوص تمامی مسائل منطقه خود پاسخگو باشند و عدم پاسخگویی آنها به شهروندان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

شهردار آبادان، به استقبال از میهمان نوروزی در ورودی و نقاط مختلف شهر نیز اشاره کرد و اذعان داشت: نصب تابلوهای راهنما، راه‌اندازی مضیف‌ها، توزیع بروشورهای راهنمای اماکن تفریحی و تاریخی و همچنین مراکز اسکان، بررسی و رفع کمبودهای پارکینگ‌ها، نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌های راهنما (از من بپرس) و … از مواردی هستند که مدیران مناطق و سازمان‌های مربوطه باید هرچه سریعتر به منظور استقبال مناسب از میهمانان نوروزی نسبت به آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله خودرو‌های سد معبر نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه این موضوع نیز علیرغم تمامی پیگیری ها همچنان حل نشده و عبور و مرور شهروندان را با مشکل مواجه کرده است، لذا مدیران مناطق با هماهنگی معاون خدمات شهری موظف اند خرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم را بعمل آورند.

کاوه‌پور بر ضرورت ادای احترام و تکریم ارباب رجوع توسط پرسنل شهرداری آبادان تاکید کرد و ادامه داد: تمامی نیروها موظف اند نسبت به ارباب رجوع و شهروندان احترام لازم را بگذارند، لذا مدیران باید نیروهای زیر مجموعه خود را توجیح کنند چراکه مهمترین مسئله برای ما رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع و شهروندان است.

وی در بخشی دیگر با اشاره به مسئله جمع آوری پسماندهای شهری، بیان کرد: در صورت هر گونه مشکل در این حوزه اعمال جرائم و برخورد قانونی با پیمانکار و هر فردی که در امر خدمت رسانی به مردم خلل ایجاد می‌کند باید صورت بگیرد، لذا چنانچه وقفه‌ای در ارائه خدمات به شهروندان به وجود آید مدیران مناطق مسئول هستند و بابد پاسخگو باشند.