ز پیرمردانی سپید موی با قامتی خمیده تا کودکان معصومی که در آغوش مادران خود آرمیده بودند، همگی با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری، زیر پرچم سه‌رنگ ایران گردهم آمدند؛ گویی بهمن، ندای وحدت و همدلی را زمزمه می‌کرد و مردم با لبیک به این ندا، یکپارچه در میدان مولوی، قلب تپنده شهر، اجتماع کردند.

در این میان، خانواده بزرگ نیشکر، مردان و زنان سخت‌کوش و سرافراز، همگام با سایر اهوازی‌ها، با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ، در این جشن ملی انقلاب شرکت کردند و بار دیگر تعهد و وفاداری خود به ایران اسلامی را به اثبات رساندند.

حضور پرشور نیشکری‌ها در این راهپیمایی، گواهی بود بر این مدعا که آن‌ها چه در سنگر تولید و چه در میدان دفاع از کیان ایران، همیشه در خط‌مقدّم هستند و خط‌شکنان عرصه‌های مختلف به‌حساب می‌آیند.

دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، در حاشیه این اجتماع بزرگ، با ابراز خرسندی از حضور آگاهانه و پرشور نیشکری‌ها از آن‌ها به‌عنوان حماسه‌سازان این روز به‌یادماندنی یاد کرد.

این حماسه شیرین در ۲۲ بهمن‌ماه، سند افتخاری دیگر در تاریخ ایران اسلامی بود و بار دیگر ثابت کرد که مردم این مرزوبوم، همیشه در دفاع از آرمان‌های خود، همدل هستند.