*سنگ تمام فرهنگیان برای سید شکرخدا موسوی*

*✅موج حمایت از کاندیداتوری سید شکرخدا موسوی با حمایت قاطع فرهنگیان چهارگانه اهواز به اوج رسید*

❇️همه آمده بودند، زن و مرد با هر جناح و گرایش سیاسی؛ با تنوعی از اقوام؛ تا سید شکر خدا را راهی خانه ملت نمایند.

*به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه بهارستان؛* سینما فردوسی اهواز میعادگاه خیل عظیم فرهنگیان اهوازی بود. همه ی آنان که آمده بودند، شکرخدا را ناجی حل مشکلات صنف خود می دانند‌.

آنان به این باور رسیدند که سید شکرخدا موسوی می تواند صدای رسای آنان کما فی السابق در خانه ملت باشد.

سینما فردوسی؛ مملو از فرهنگیان و خانواده آنان در رده های سنی مختلف توام با رنگین کمانی از اقوام بود.

رای اولی های دانش آموزان دختر و پسر در حمایت از کاندیدای منتخب خود در سیل جمعیت با شناسنامه بدست گرفتن و رای ما «سید شکرخدا» جلب توجه می کرد.

مشتاقان چند صد نفره جامعه بزرگ فرهنگیان که به شوق دیدار با کاندیدهای محبوب خود آمده بودند، به گونه ای بود که جمعیت قابل توجه ای از آنها در لابی سینما و در خیابان به سخنرانی و پای کوبی اقوام مختلف نظاره گر و شادمانی می کردند‌‌.

هر قومی از خوزستان که آمده بودند با لباس، اشعار و گویش های محلی خود با پایکوبی و تشویق ، حمایت خود را اعلام می نمودند.

اینبار نیز رنگین کمانی از اقوام شریف خوزستان که همواره صادق، بی ریا و همراه و همدل در این خطه هستند، گردهم آمدند تا تبلوری افتخار آمیز از اتحاد بین خود در جهت حمایت از کاندید منتخب خود یعنی شکر خدا به نمایش بگذارند‌.

در واقع همه آمده‌اند تا همه با هم همصدا «شکرخدا حمایتت می کنیم» «شکرخدا مرد خدا حمایتت می کنیم» سر بدهند.

همچنین چهره های برجسته سیاسی اجتماعی، اجرایی و ستادی جامعه فرهنگیان در جمع همکاران خود حضوری فعال داشته اند تا تمام قد حمایت خود را از سید شکرخدا اعلام نمایند.

تقی زاده مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در حمایت از سید شکرخدا موسوی در جمع همکاران فرهنگی خود به باشکوه بودن این گردهمایی اشاره کرد و گفت: عملکرد سابقه و تحربه سید شکر خدا بر کسی پنهان نیست.

وی فردی پیگیری فرا قومی و مردمی می باشد.

وی در ادامه با تشریح وضعیت کنونی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: بارها درخصوص آموزش و پرورش اطهار نظر کرده ام
و بنظرم بزرگترین مصیبت جامعه ما در ادوار مختلف تا کنون این است که متاسفانه تعلیم و تربیت استان خوزستان هرگز اولویت اول هیچکدام از دولت های ایران نبوده بلکه حتی اولویت دهم کشور هم نبوده است‌.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شرایط فعلی شایسته و در خور و شان مردم خوزستان به ویژه جامعه فرهنکیان نیست گفت: فعلا مشکل اول استان با ۳۵۰ هزار جوان مستعد شایسته و توانمند اما بیکار می باشد.
تفی زاده در ادامه ضمن حمایت از سید شکر خدا موسوی کاندیدای منتخب ؛ خواستار اولویت بندی عملکرد خود در بخش اشتغال ، تعلیم و تربیت، بهداشت و درمان شد.