🔴وعده ی شکرخدا موسوی در جمع
فرهنگیان؛

*❇️با اجماع ۱۸نماینده خوزستان ، درد و بی عدالتی آن را ریشه کن می کنیم*

*❇️لحظه ای وقت خود را صرف مسائل حاشیه ای نخواهم کرد!*

❇️ *من موسوی؛خوشحالم که نقطه اشتراک بین اقوام می باشم!*

سید شکر خدا موسوی گفت:خوزستان باداشتن این همه نخبه و فرهیخته شایسته مدیران پروازی و غیربومی نیست.

*به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه بهارستان ؛* سید شکر خدا موسوی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ازحوزه ی انتخابیه اهواز باوی حمیدیه وکارون در گردهمایی عظیم فرهنگیان چهارگانه اهواز ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم در تمامی عرصه های سیاسی اجتماعی گفت: جامعه فرهنگیان لوکوموتیو متحرک جامعه و سرمداران انقلاب جمهوری اسلامی ایران می باشند و در تعیین سرنوشت کشور برای حال و آیندگان تاثیر بسزایی دارند.

و در ادامه بابیان اینکه خوزستان از دیر باز تاکنون بیمار بوده و از بیماری رنج میبرد تصریح کرد: تحمل این درد و بیماری حق خوزستان و مردمانش نیست.

سیدشکر خدا موسوی در ادامه افزود :خوزستان با داشتن این همه ظرفیت بالفعل و بالقوه، نیروهای متخصص نخبه فرهیخته و اساتید؛ نباید مدیران آن پروازی و غیر بومی و نا آشنا به جغرافیای خوزستان باشند.

وی تاکید کرد: برخی از مدیران پروازی که اغلب شایسته مدیریت برسرمنابع خوزستان نیستند این در حالی است که نخبگان و شایسته گان بومی برای دیده شدند و پیشرفت در حال مهاجرت به خارج از استان و کشور هستند.

این اتفاق کسر شان برای خوزستان به عنوان ۶غول اقتصادی و موتور متحرک اقتصادی کشور می باشد.

وی با ابراز تاسف از معضل دیرینه معیشتی مردم و بیکاری جوانان در خوزستان تصریح کرد: مدیران صنایع، پتروشیمی وحتی تراز اول این استان عموما پروازی و غیر بومی میباشند این در حالی است که خوزستان مهد نخبگان و متخصصین و دانش آموختگان می باشد اما ابزار مدیریت آن در دستان مدیران غیربومی و غیر فرزندان ما و نابلد می باشد.

وی با تاکید به اینکه وعده می دهم با وحدت و اجماع ۱۸ نماینده استان، در د وبی عدالتی آن را ریشه کن کنیم افزود خوزستان نه تنها در اشتغال و معیشت بلکه در آموزش و پرورش ،بهداشت و درمان ، توسعه و عمران شهری و روستایی مشکلات بی حد و مرز دارد و کمر استان را شکسته است.

این کاندید؛ تبدیل وضعیت شغلی و معیشتی فرهنگیان
را سرلوحه شعارهای انتخاباتی خود تعیین کرد و افزود: خروج آموزش و پرورش استان از وضعیت اسفبار موجود دربین دیگر استان های کشور یکی از برنامه ها و دغدغه های بنده خواهد بود .
بخش عمده ای از مدارس در شان دانش آموزان و معلمان نیست. وضعیت سرانه مدارس خوزستان
بسیار بغرنج می باشند.
باید ساعتها و روزها نشست و بررسی تخصصی صورت بگیرد و به نتیجه رسید که چگونه آموزش و پرورش را از این وضعیت بحرانی خارج نماییم.

سیدشکر خدا موسوی وعده داد: وقت خود را لحظه ای صرف مسائل و حواشی بازدارنده تحرک خوزستان  نخواهم نمود.

بلکه باید کاری کرد که اعتماد مجدد مردم به مجمع نمایندگان خوزستان برگردد و مردم با این بخش صلح کنند.
آن هم تنها در عمل و خدمت به مردم محقق خواهد شد.

*گفتنی است اجتماع بزرگ فرهنگیان چهار گانه اهواز در جهت حمایت از سید شکر خدا موسوی با استقبال قابل وصف*
*مواجه شد ‌که در این همایش جناح ها وگرایش های سیاسی مختلفی و حتی افراد بدون وابستگی حزبی در جهت حمایت از وی حضوری فعال داشتند.*