تخلفات آشکار و‌ پنهان انتخابات شدت و حدت گرفت؛

*🔴خرید و فروش شناسنامه برای خرید رای در اهواز*

برخی اخبار واصله حکایت از آن دارد که اسپانسر و یا همراهان ستادی یکی از نامزدهای انتخابی در حوزه اهواز باوی کارون و حمیدیه با وجود تخلف فراوان انتخاباتی، در حال خرید و فروش شناسنامه برای جمع آوری رای می باشند.

*به گزارش خبرنگار پایگاه خبری راه بهارستان؛* تنها چند ساعت تا پایان ثبت نام الکترونیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است این در حالی است که برخی بداخلاقی های انتخاباتی از سوی یکی از نامزدها و حامیان آنها به صورت علنی در اهواز حال رخ دادن می باشد.

در این بین؛ روندی که طی روزهای اخیر با انتقادات زیادی از سوی برخی کاندیداهای حوزه انتخابیه اهواز روبرو شده است ؛ خرید و فروش شناسنامه ها با مبالغ بالا و متفاوت است.
این اخبار از سوی برخی منابع موثق و آگاه به پایگاه خبری اطلاع رسانی شد.

نام حامیان و آتش به اختیار یکی از نامزدهای خاص و پر حاشیه حوزه اهواز باوی کارون و حمیدیه که تبلیغات وسیع وی در تمامی محافل سیاسی و انتخاباتی و‌عموم مردم بر سر زبان ها می باشد؛ مطرح شده که شناسنامه ها برای خرید رای او در حال معامله است.

متاسفانه در هر انتخابات شاهد این هستیم که بعضی‌ها تخلف می‌کنند و با چمدان‌های پول در حوزه های انتخابیه شناسنامه می‌خرند و رأی را جابجا می‌کنند.
این پایگاه خبری از ستاد بازرسی انتخابات استان خوزستان خواستار بررسی و برخورد با این موضوع و حتی نامزد متخلف انتخاباتی شد،
چرا که صندوق رای حق الناس بوده و صیانت از آرا مردمی قانونا” و شرعا” به عهده برگزار کنندگان و متولیان صندوق های رای می باشد.
استان خوزستان بالاخص حوزه انتخاببت اهواز تشنه خدمت و صداقت مسولین می باشد و این مهم زمانی محقق می شود که رای پاک در صندوق های آرا انداخته شود.