آئین روز درختکاری و کاشت نهال در شرکت بهره داری نفت و گاز مارون، سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، توسعه باغستان ها و نخلستان ها با رعایت سایر الزامات در مناطق همجوار تاسیسات فرآیندی را امری واجب در راستای صیانت از محیط زیست برشمرد و گفت: هرآنچه تا امروز به انجام رسیده بسیار ارزشمند بوده، اما با توجه به گستره جغرافیایی شرکت، این مهم باید شتاب فزاینده ای یابد.

مهندس علیرضا دانشی افزود: رسالت ما تولید و  تلاش در راستای پایداری آن می باشد اما مسئولیت اجتماعی ما در قبال مردم و سرزمین نیز اولویتی انکارناپذیر است که در سراسر پهنه صنعت نفت تسری پیداکرده، بنابراین باید به صورت جدی حفظ پوشش درختی و توسعه آن را به عنوان یک وظیفه شرعی و حرفه ای دنبال کنیم.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن تبریک روز درختکاری، عملکرد این شرکت را در عرصه کشت و نگهداشت فضای سبز ستاد، تاسیسات و مناطق پیرامونی “قابل قبول” توصیف کرد و با شاره به اینکه طرح توسعه باغستان ها در مناطق همجوار تاسیسات آغاز شده و با قدرت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: محیط زیست پاک، سبز و عاری از آلاینده، حق یکایک مردم شریف منطقه است و از هیچ تلاشی در تامین این حق فروگذار نخواهیم کرد.