غلامعباس خسروی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت ضمن بیان اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات در سازمان گفت: شرکت نفت و گاز اروندان با توجه به مکانیزه شدن اکثر فعالیت های سازمان و فرآیندهای فنی و بالا رفتن حجم اطلاعات، در راستای حفظ و حراست از دارائی‌های اطلاعاتی در مقابل کلیه تهدیدات داخلی و خارجی و کمینه نمودن تاثیر رخدادهای امنیتی، بهره برداری ایمن از امکانات سیستم‌های اطلاعاتی، حفظ تداوم کسب و کار و تامین رضایت مشتریان، تصمیم به پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات نمود.

وی افزود: بر این اساس و در راستای نیل به اهداف فوق، طی سال گذشته، استانداردهای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات به صورت کامل در سازمان پیاده سازی و جاری گردید.

طبق الزمات مرکز مدیریت راهبردی افتا ممیزی این سیستم در دو مرحله انجام پذیرفت. مرحله اول ممیزی در آذرماه و مرحله دوم ممیزی نیز در اسفندماه امسال انجام گرفت و در نهایت در ممیزی انجام شده نهائی، بدون مشاهده هرگونه عدم انطباق جرئی و کلی، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO/IEC27001:2013 گردید.

خسروی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش شرکت در زنجیره ارزش تولید، در راستای بالا بردن ضریب امنیتی سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی، این امور برنامه‌های مفصلی در دست اقدام دارد که به حول و قوه الهی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات در پایان از رهنمود و حمایت های مدیرعامل و سایر مدیران و روسای ادارات شرکت نفت و گاز اروندان برای دریافت این گواهینامه تقدیر و تشکر کرد.