جمعي از کارکنان مدیریت عملیات ترابري و پشتیبانی تولید شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب به همراه مهندس امير بصيري مدير عمليات ترابري و پشتيباني از توليد با حضور در نخستين نمايشگاه موزه‌ها، اشياء و اسناد تاريخي صنعت نفت جنوب از غرفه‌هاي مختلف اين نمايشگاه بازديد کردند.

مهندس بصيري در حاشيه اين بازديد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمايشگاه موزه‌ها و اسناد تاريخي صنعت نفت تاريخ مهم اين صنعت را روايت کرده و نشان دهنده جايگاه مهم آن در کشور است؛ افزون بر آن روايت‌هاي سير تکاملي اين صنعت و زحمات کشيده در اين عرصه را به خوبي نشان مي‌دهد.

مدير عمليات ترابري و پشتيباني از توليد شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب بيان داشت: در نظرگرفتن فضاي خاطره‌انگيز براي برپايي اين نمايشگاه اقدامي شايسته بود، زيرا شخصأ جزء کارآموزان آموزشگاه حرفه‌اي صنعت نفت در سال ۱۳۶۵ بودم و با گوشه به گوشه اين محيط خاطره دارم.

وي در پايان گفت: اميدواريم که برپايي نمايشگاه موزه‌ها و اسناد تاريخي سبب شود که آموزشگاه حرفه‌اي مجدد برقرار شده و دانشکده صنعت نفت به شکوفايي سابق خود برسد تا بتوانيم صنعت نفتي پيشرفته را با استفاده از فرزندان نخبه استان استفاده کنيم.