بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه روزه داری و میهمانی خداست و عید سعید فطر هنگامه پاداش گرفتن روزه داران واقعی، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی، عید خالص شدن روح و جسم و وحدت امت اسلامی در سپاس خداوند سبحان بر نعمت ها و توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر است.

“پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‏نشیند و بال می‏گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال. این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار،  لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.

دیگر بار و با طلوع هلال فطر،  سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست ، با زمزمه لبیک اللهم لبیک… از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند. خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین کمان باران رحمت الهی نظاره گر شادمانی همسفران خویش به وادی  الرحمه هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند جود خداوندی را ذخیره نموده اند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه  خداوند متعال، عیدسعید فطر را به تمام همکاران و خدمتگزاران در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و خانواده محترم تبریک عرض نموده  و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم بزند و در هنگام خدمتگزاریمان موجبات رضایت امام عصر (عج) را فراهم نماییم.

علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب