مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۲۱ فروردین طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است.

بسمه تعالی

جوهر این عید(فطر) عبارت است از توجه به معنویت، طلب مغفرت و درخواست رحمت پروردگار

مقام معظم رهبری

بهار معرفت افزایی و سیر در ملکوت رحمت ایزد متعال، ماه پاداش ها، قدر و مقدر شدن سرنوشت ها در آستانه سرآمدن است و چشم انتظاریم عید بازگشت به فطرت را با آرزوی زدوده شدن زنگار معصیت های خواسته و ناخواسته به لطف حضرت دوست و پشتوانه یک ماه روزه داری خالصانه  در نهان و عیان. در آن روز بزرگ به نماز عشق خواهیم ایستاد و در قنوتش تضرع وصال سرخواهیم داد و تنها از وجود مقدسش، فرج موعود را طلب خواهیم کرد.

کارکنان صنعت نفت، استوار و ثابت قدم با دل و زبانی روزه دار، این ماه مبارک را با عطش قرب الهی و خدمت به هموطنان و کشور اسلامی مان سپری کردند و همچون همیشه، کلیه اهداف تولیدی را تحقق بخشیدند؛ این دستاورد همان پاداشی است که برای صبرو بردباری در مقابل دشواری ها وعده داده شده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک عزیزان، فرارسیدن عید سعید فطر، بزرگترین عید جهان اسلام و مسلمانان را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت سلامت و شادکامی را برای ملت شریف ایران و عزت و اقتدار روز افزون در کلیه عرصه ها  را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی  مسئلت دارم.

قباد ناصری