دوشنبه  (۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) اولین جلسه تولید شرکت نفت و گاز اروندان در سال جدید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسا این شرکت برگزار شد.

در این جلسه مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته علاوه بر تحقق تولید در بحث قرارداد یک سرمایه‌گذاری ۱۱.۳ میلیارد دلاری برای آزادگان گسترده (میادین آزادگان شمالی و جنوبی) منعقد شد که نوید یک تحول بزرگ در توسعه میادین آزادگان است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف در حوزه نفت و گاز در کنار نظارت و مدیریت فنی از سوی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه با توجه به تخصص ارزشمند خود در این حوزه قطعا می‌تواند ضمن تسریع در امور، سودآوری بالا در بازگشت سرمایه و همچنین سرعت بخشی به برداشت از این میدان مشترک مهم گردد.

عذاری اهوازی با اشاره به اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه دانش‌بنیان و تولید بار اول بر افزایش مسئولیت‌های اجتماعی به دنبال توسعه شرکت نفت و گاز اروندان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

وی خواهان تحولات در مباحث امورفنی، تولیدی و نظایر آن در سال جدید را ضروری دانست و گفت: پیگیری مستمر در کلیه امور یک امر ضروری بوده و نیازمند توجه جدی همه ادارات به آن است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اهمیت زمان در انجام امور، افزود: برای هر کاری آغاز و خاتمه تعریف شده که باید رعایت شود چرا که اگر امورات در زمان تعیین شده خود انجام نشود ممکن است نیاز و ضرورت آن زیر سوال برود.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی روزانه، بلند مدت و کوتاه مدت در کارها، عنوان کرد: برنامه سنگینی برای تولید در سال جاری بر عهده ما قرار داده شده است لذا همه همکاران باید بیش از گذشته هماهنگ و با برنامه‌ریزی دقیق به سمت جلو حرکت کنیم و لازمه آن حفظ روحیه جهادی و برادری است.

مهندس عذاری اهوازی جهش تولید در سال جدید را از برنامه‌های مهم شرکت نفت و گاز اروندان عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی دقیق، ثبت رویدادها، توجه به نکات ایمنی، استفاده از تجربیات گذشته و دانش فنی و همچنین توجه به فناوری‌های روز و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق داخلی در کنار تلاش بی وقفه همکاران و متخصصان شرکت از مواردی است که می‌تواند ما را به اهداف سال جدید برساند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: اقدامات خوبی برای جهش تولید در شرکت نفت و گاز اروندان انجام شده و استفاده بیشتر از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها به عنوان نوعی از ظرفیت مردمی برای تحقق شعار سال از برنامه‌های مهم شرکت در سال جدید است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان از تلاش‌های مدیران، روسا و کلیه کارکنان و همکاران خود در شرکت نفت و گاز اروندان برای تحقق اهداف سال ۱۴۰۲ تجلیل کرد و خواستار ادامه این تلاش‌ها برای رسیدن به اهداف جدید این شرکت شد و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.