در این نشست که دیروز ۲۵ خردادماه برگزار شد، امام جمعه خرمشهر انتخابات را تبلور اراده مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و خواستار مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود شد.

انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری از دیگر موضوعات مورد اشاره حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در جمع پرسنل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان بود.

وی انتخاب درست را ضامن حل مشکلات و یا به حداقل رساندن مشکلات دانست و تاکید کرد: حضور در انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است و مردم به فرد اصلح و متعهد رای خواهند داد.

امام جمعه خرمشهر به دغدغه های معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: ملت فهیم ایران با وجود همه تنگناهای اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه اما همواره به مشارکت فعال در انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری دینی توجه داشته و به خوبی می دانند که تعیین مسیر حرکت کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … از رهگذر انتخابات رقم می خورد.

كشت و صنعت ميرزا كوچك خان يكي از واحدهاي هفتگانه شرکت توسعه نيشكر و صنايع جانبي است که در كيلومتر ۷۵ جاده اهواز خرمشهر قرار دارد.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشست های هم اندیشی نهضت روشنگری با موضوع انتخابات در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر و شرکت های تابعه برگزار می شود.

مشارکت حداکثری خانواده بزرگ توسعه نیشکر در انتخابات، حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق رای و لزوم همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خردادماه، چارچوب نشست های هم اندیشی نهضت روشنگری است.