مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۷ آذر در حاشیه نشست هم اندیشی اعضاء ستاد امور ایثارگران صنعت نفت که به میزبانی این شرکت برگزار شد، تصریح کرد که کلیه امور مربوط به ایثارگران شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به نحو احسن اجرا شده و در نظر است تسهیلات و خدمات رفاهی این قشر ارزشمند با پیگیری ستاد امور ایثارگران ارتقاء یابد.

 مهندس سید ابراهیم صالحین تکریم و رسیدگی به امور ایثارگران را امری واجب برشمرد و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگرانی است که  امروز نیز در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و اعتلای نظام، شانه به شانه سایر سرمایه های انسانی سازمان فعالیت می کنند، بنابراین از هرآنچه در توان داریم برای تسهیل امور این عزیزان بهره خواهیم جست.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز این نشست را فرصتی دانست که باید برای پیشبرد اهداف سازمان در راستای افزایش کمی و کیفی خدمات به ایثارگران مغتنم شمرد.

علی حریزاوی خاطرنشان کرد: تداوم برگزاری این جلسات و استفاده حداکثری از دانش و تجربه دست اندرکاران امر در سایر بخش های صنعت نفت می تواند گامی موثر در جهت رفع کاستی های (هرچند اندک) موجود باشد.